Co to jest przedsprzedaż i na czym polega?
Często zadajemy pytanie co to jest przedsprzedaż? Na czym to polega? W tym artykule pragnę Ci przybliżyć temat przedsprzedaży. Zamawiając wybrany przez Ciebie produkt w przedsprzedaży dokonujesz rezerwacji dzięki czemu masz pewność, że otrzymasz zakupiony produkt tuż po dacie określającej termin wysyłki.
Dlaczego warto zamawiać rośliny w przedsprzedaży?
Zamówienie w przedsprzedaży to prosty i bezpieczny sposób dokonania zakupów. Nasi klienci otrzymują możliwość rezerwacji produktów. Właśnie przez zakup na przedsprzedaży. Ilość dostępnych sadzonek bywa ograniczona. Przydzielona ilość może się wyczerpać.
Jak opłacić zamówienie z przedsprzedaży?
Opłacenie zamówienia z roślinami, które są na przedsprzedaży należy dokonać od 5-7 dni od daty zakupu produktów w naszym sklepie. Numer konta na który należy dokonać wpłaty za zamówienie otrzymasz w meilu po zakupie lub znajdziesz na naszej głównej stronie internetowej plumeria.pl w zakładce kontakt.
Kiedy otrzymasz zamówione sadzonki na przedsprzedaży?
Na każdej karcie produktu widoczny jest czas orientacyjny terminu wysyłki. Wysyłka jest uzależniony od rożnych czynników głównie od warunków atmosferycznych.Przed wysyłką zamówienia z sadzonkami z przedsprzedaży zostaniesz poinformowany o konkretnym terminie wysyłki sms bądź też e mail. Proponowany przez nas termin wysyłki Twojej paczki może zostać zmieniony zmianie na dogodny dla Ciebie termin w którym swobodnie będziesz mógł odebrać zamówienie od kuriera.
Zamówienie sadzonek z przedsprzedaży z innymi produktami.
Jeśli jednak chcesz jak najszybciej otrzymać produkty, które nie zostały zamówione w przedsprzedaży, zdecydowanie zalecamy zamówienie ich osobno. Zamówienie produktów, które nie są objęte przedsprzedażą razem z produktami w przedsprzedaży, spowoduje wysyłkę całego zamówienia w terminie określonym na karcie produktów przed sprzedażowych .
Czy wszystkie rośliny są dostępne w przedsprzedaży?
Nie, przedsprzedaż obejmuje tylko wybrane produkty. Na każdej stronie produktu znajduje się ikona informująca, które produkty można zamówić w przedsprzedaży. Realizacja zamówień rozpoczyna się kiedy produkt jest gotowy do wysyłki oraz gdy warunki atmosferyczne na to pozwalają - zwykle w tym czasie rozpoczyna się standardowa sprzedaż z określonym krótkim terminem wysyłki.
Jak sprawdzić czy otrzymaliśmy Twoje zamówienie?
Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. Wiadomość będzie zawierać informacje o zamówionych produktach i innych ważnych kwestiach dotyczących zakupów na przedsprzedaży. Jeśli e-mail z potwierdzeniem nie dotrze do Ciebie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta.